۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ دی
زهرا امیریان ورنوسفادرانی
گروه آموزشی : زبان و ادبیات انگلیسی
آدرس پست الکترونیک :
آدرس صفحه شخصی :
|
Ph.D.,آموزش زبان انگلیسی,دانشگاه اصفهان,۱۳۸۷
M.Sc.,زبان و ادبیات انگلیسی,دانشگاه اصفهان,۱۳۸۰
B.Sc.,دبیری زبان انگلیسی,دانشگاه اصفهان,۱۳۷۸
جستجو:
|
The Effect Of Web-Based Pre-Task Activities On Writing Complexity, Accuracy And Fluency Of Iraqi EFL Students,,۱۴۰۳
زهرا امیریان ورنوسفادرانی
A Comparative Study of Iraqi Intermediate EFL Monolingual and Bilingual Learners' Autonomy, Motivation, and Willingness to Communicate (WTC): The Case of Baghdad and Erbil Universities,مداد الآداب,۱۴۰۳
عباس آل خنفر, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, منیژه یوحنائی
The Effect of Using Cooperative Learning Strategies on Learning Grammar by Iraqi EFL Learners,فصل نامه جغرافیا - انجمن جغرافیایی ایران,۱۴۰۳
فاطمه اللامی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, سعید کتابی
Translation Evaluation of Homographs in the Quran in Light of Frame Semantics and Functional Equivalence Theory,مداد الآداب,۱۴۰۳
رائد البعنون, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, محمود افروز, عبدالحسین ریشان
The Effect of Teaching Discourse Markers through Flipped Model on Iraqi EFL Learners' Writing Performance,,۱۴۰۳
علی العیسی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, سعید کتابي
Multimodal Quality Assessment: The Case of Persian Translations of Tintin Comics,پژوهش های زبانشناختی در زبانهای خارجی,۱۴۰۳
فاطمه زهرا نظری رباطی, سعید کتابی, محمود افروز, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Women's voices in literary translation: a Bourdieusian look at symbolic capital in post-revolution Iran,,۱۴۰۳
علیرضا جمالی منش, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, داریوش نژادانصاری مهابادي
The Combined Effects of Task Sequencing and Indirect Corrective Feedback on L۲ Writing: Examining the SSARC Model,,۱۴۰۳
سارا ضیایی, منصور توکلی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Pragma-Linguistic Invitation-Acceptance Strategies Employed by Iraqi EFL University Students in Face-to-Face Interactions,,۱۴۰۲
صلاح المالکی, عزیزاله دباغی ورنوسفادرانی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
THE EFFECT OF USING FACEBOOK VOCAB-DEVELOPER ON IRAQI EFL LEARNERS' VOCABULARY DEVELOPMENT,,۱۴۰۲
حسام الخزعلی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, محمدتقی شاه نظری درچه
Developing Reading Texts Taken from the Stories of Kalila and Dimna for Non-Persian Speakers,مطالعات آموزش زبان فارسی,۱۴۰۲
رویا رستمی, عادل رفیعی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
metaphors of Body in Shakespeare's Epyllia: A Feminist-Cognitive Study,,۱۴۰۲
ازل جوازری, پیام عباسی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Construction and Validation of EFL Teachersrsquo; Professional Identity Perception Inventory of Technology-Enhanced Instructions during the COVID-۱۹ Pandemic,,۱۴۰۲
Masoumeh Dousti, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Adaptation and Validation of a Measure for Evaluating Teacher Adaptability in English Teaching Higher Education: A Structural Equation Modelling Approach,آموزش مهارتهای زبان(علوم اجتماعی و انسانی سابق)-دانشگاه شیراز,۱۴۰۲
شکیبا رستمی, منصور توکلی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
The Effect of Regulatory Focus and Reference of Comparison Feedback on EFL Learnersrsquo; Achievement Emotions and Achievement Goals,,۱۴۰۲
مرضیه مهری قهفرخی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, محسن رضازاده
Intercultural Communicative Competence of Iranian University Students Studying Abroad: exploring key components,,۱۴۰۱
نرگس نوروزی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, محمد امیریوسفی
Dubbing multilingual movies into Persian: a case of invented languages as the third language,,۱۴۰۱
مریم گلچین نژاد, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Gender and paratextual visibility: A case study of Iranian fiction translators,,۱۴۰۱
Ameneh Yari, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
The effect of web-mediated, blended, and purely online learning on EFL learners' writing achievement in the Iranian context: A comparative study,,۱۴۰۱
Masoumeh Dousti, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Application of WebQuest-based Instruction in Higher Education Context: EFL Students' Achievement in Writing Skill,Journal of English Teaching and Learning Language-مطالعات آموزش فراگیری زبان انگلیسی(ادبیات و علوم انسانی سابق)-دانشگاه تبریز,۱۴۰۰
معصومه دوستی خانقاه, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, داریوش نژادانصاری مهابادی
Audiovisual Translation as a Cultural Counter-Hegemonic Device: A Case Study of English-Persian Dubbed Animations,,۱۴۰۰
بهنام رضوانی سیچانی, محمد امیریوسفی, زهرا امیريان ورنوسفادراني
Structural Equation Model of Teachers' Mindsets, Self-Efficacy, and Emotional Experiences and Iranian EFL Learners' Willingness to Communicate and L۲ Motivational Self System,,۱۴۰۰
زهرا امیریان ورنوسفادرانی, میترا شایان فر, محسن رضازاده
The Impact of Blended Learning on Iraqi Students' Achievement in English Literature Courses and Their Attitudes towards It,,۱۴۰۰
شهد العطبی, سعید کتابی, حسین پیرنجم الدین, زهرا امیريان ورنوسفادراني
Strategies used in dubbing multilingual movies into Persian,,۱۴۰۰
مهتاب ابراهیم زاده پوستچی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Applying group dynamic assessment procedures to support EFL writing development: Students' and teachers' perceptions in focus,,۱۳۹۹
حشمت اله افشاری, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, منصور توکلی
Feeding Written Corrective Feedback Forward: English Language Learners Writing Improvement in a Portfolio-Keeping Atmosphere,Teaching English Language-آموزش زبان انگلیسی-انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران,۱۳۹۸
مژگان حمیدنیا, سعید کتابی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Development and Validation of a Critical Language Pedagogy Literacy Scale in Iranian Universities,العلوم الانسانیه للجمهوری اسلامیه الایرانیه-The Journal of Humanities-دانشگاه تربیت مدرس,۱۳۹۸
سعید کتابی, داوود پادیز, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
پویایی سیاق کلام (ژانر) در مقالات پژوهشی: رویکرد ژانر-محور به هایپرلينک هاي مقالات پژوهشي در محيط ابرمتني,,۱۳۹۸
زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Prefacial Visibility of Contemporary Iranian Translators: Implications for Translator Trainers,Iranian Journal of English for Academic Purposes- دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار (این مجله از شماره ۴ سال ۲۰۱۵ علمی-پژوهشي مي باشد),۱۳۹۸
آمنه یاری, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, محمد امیریوسفي
Religions Viewpoints of Khalil Jubran (Khalil Gibran): A Critical Review,کلیه آلاداب-جامعة بغداد- عراق-(این مجله مطابق با ابلاغیه شماره۹۴/۱۴۴۰۷۰ مورخ ۹۴/۷/۲۰ دارای رتبه علمی-پژوهشی می باشد),۱۳۹۸
سردار اصلانی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Relationship between classroom environment, teacher behavior, cognitive and emotional engagement, and state motivation*,Journal of English Teaching and Learning Language-مطالعات آموزش فراگیری زبان انگلیسی(ادبیات و علوم انسانی سابق)-دانشگاه تبریز,۱۳۹۸
محمد امیریوسفی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, عطیه انصاري
Paratextual Visibility: A Case of Footnotes Used by the Iranian Fiction Translators,مطالعات ترجمه,۱۳۹۸
آمنه یاری, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, محمد امیریوسفي
Applying group dynamic assessment procedures to support EFL writing development: learner achievement, learners' and teachers' perceptions,,۱۳۹۸
حشمت اله افشاری, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, منصور توکلی
Structural Equation Modeling of EFL Learners Willingness to Communicate and Their Cognitive and Personality Traits,,۱۳۹۸
زهرا امیریان ورنوسفادرانی, زینب کرمی فر, منیژه یوحنائي
Analysis of Translation Strategies Employed in Awards-winning Subtitled Dramas,,۱۳۹۸
بهنام رضوانی سیچانی, محمد امیریوسفی, زهرا امیريان ورنوسفادراني
Interest based Language Teaching: Enhancing Students’ Interest and Achievement in L۲ Reading,,۱۳۹۷
مجید عسگری, سعید کتابی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Core Reflection as a Way Towards Integrating Theoretical Knowledge and Pedagogical Practice in the Iranian Context: The Case of Prospective Language Teachers,Teaching English Language-آموزش زبان انگلیسی-انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران,۱۳۹۷
بهاره خزاعی نژاد, منصور توکلی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
How Iranian EFL Learners, Persian Native Speakers, and English Native Speakers Attempt to Manage Rapport in Service Encounters*,Journal of English Teaching and Learning Language-مطالعات آموزش فراگیری زبان انگلیسی(ادبیات و علوم انسانی سابق)-دانشگاه تبریز,۱۳۹۷
محمد امیریوسفی, ریحانه ساسانی نژاد, زهرا امیریان ورنوسفادراني
Making Sense of Core Qualities to Sustain Professional Development through Core Reflection Practice,,۱۳۹۷
بهاره خزاعی نژاد, منصور توکلی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
The Effect of Using Interest-based Materials on EFL Learners Performance in Reading: Focusing on Gender Differences,Iranian Journal of English for Academic Purposes- دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار (این مجله از شماره ۴ سال ۲۰۱۵ علمی-پژوهشي مي باشد),۱۳۹۷
مجید عسگری, سعید کتابی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
تدوین محتوای خواندن متون بازرگانی برای فارسی زبانان سطح متوسط در چارچوب اندرسون (۱۹۹۴) و بر اساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی,,۱۳۹۶
مهتاب موسوی, عادل رفیعی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Iranian EFL teachers’ practices and learner autonomy: Do gender, educational degree, and experience matter?,,۱۳۹۶
نجمه نصری, حسین وحیددستجردی, عباس اسلامی راسخ, زهرا امیریان ورنوسفادراني
Political Terms by APLL: Issues of Terminology Implantation and Acceptability,تحقیقات کاربردی در زبان انگلیسی,۱۳۹۶
اکبر حسابی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, جواد نظری
Investigating the Translation of Songs in Persian Dubbed Animated Movies,,۱۳۹۵
شیوا امین الرعایائی یمینی, زهرا اميريان ورنوسفادراني
Pedagogical Efficacy of Planned vs. Unplanned Focus on Form Instruction in Scaffolding Transitional Devices Used by Iranian EFL Learners in Writing Paragraphs,Journal of English Teaching and Learning Language-مطالعات آموزش فراگیری زبان انگلیسی(ادبیات و علوم انسانی سابق)-دانشگاه تبریز,۱۳۹۴
عزیزاله دباغی ورنوسفادرانی, الهه قربانچیان, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Promoting learner autonomy in an Iranian EFL high school context: Teachers’ practices and constraints in focus,,۱۳۹۴
نجمه نصری, عباس اسلامی راسخ, حسین وحیددستجردی, زهرا امیریان ورنوسفادراني
The effect of proficiency on vocabulary learning strategy use: A case of Iranian English Translation students,,۱۳۹۴
مختار فقیه نورمحمدی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
A study of Iranian EFL teachers’ perceptions and practices regarding learner autonomy,,۱۳۹۴
نجمه نصری, عباس اسلامی راسخ, حسین وحیددستجردی, زهرا امیریان ورنوسفادراني
A contrastive study of translation strategies across literary and philosophical genres,,۱۳۹۳
آنگینه سرکیسیان, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, اکبر حسابی
STAKEHOLDERS’ PERCEPTIONS OF ESP NEEDS OF UNDERGRADUATE STUDENTS OF LINGUISTICS IN IRAN,,۱۳۹۳
هادی زادهوش, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, اکبر حسابی
English Translation Students’ Vocabulary Learning Strategies:A Comparative Study of Gender,,۱۳۹۳
مختار فقیه نورمحمدی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, اکبر حسابی
Strategies in Cultural Dubbing of the Humorous Parts of a Drama Series: The Case of “Due South”, Episode ۶۰,,۱۳۹۳
زهرا شریعتی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, عباس اسلامی راسخ
Investigating Development of Interactive Metadiscourse Resources in the Writings of Iranian EFL Learners: A Process-Based Approach to Writing,,۱۳۹۲
لیلا بهرامی, منصور توکلی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
uncertainty and uncertainty management:the metacognitive state of problem-solving of professional (expert) translators and students of translation studies,,۱۳۹۲
زهرا امیریان ورنوسفادرانی, محمد جواد باقیات
Exploring the effect of Java mobile dictionaries on Iranian EFL students vocabulary learning,,۱۳۹۲
مصطفی زارع, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
The use of lexical bundles in native and non-native post-graduate writing: the case of Applied Linguistics M.A. theses,Journal of English Teaching and Learning Language-مطالعات آموزش فراگیری زبان انگلیسی(ادبیات و علوم انسانی سابق)-دانشگاه تبریز,۱۳۹۲
زهرا امیریان ورنوسفادرانی, سمیه کتابی, حامد اسحاقی
Cultural adaptation in IRIBs dubbing: the case of "Due south" series,,۱۳۹۲
زهرا امیریان ورنوسفادرانی, زهرا شریعتی
Strategies for Dubbing of cultural differences: the case of “Due South”, Episode ۶۵,,۱۳۹۲
زهرا شریعتی, عزیزاله دباغی ورنوسفادرانی, زهرا امیریان ورنوسفادراني
The Representation of Social Actors in Bahrain Conflicts: A Critical Discourse Analysis of News Stories in International Press.,,۱۳۹۲
جواد حیات داودی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Microstrategies Employed for Translation of English Humor Subtitled into Persian: A Case Study of The Simpsons Movie,,۱۳۹۲
زهرا امیریان ورنوسفادرانی, سلما سلیمانی دامنه
The effect of dictogloss technique on learners writing improvement in terms of writing coherent texts,,۱۳۹۱
معصومه کوشافر, منیژه یوحنائی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Analysis of Interactional Metadiscourse Markers across Applied Linguistics Disciplines: Focusing on EFL Learners’ Perception,,۱۳۹۱
منصور توکلی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, فاطمه مسلمی
Improvement of Metadiscourse Use among Iranian EFL Learners through a Process- based Writing Course,Journal of English Teaching and Learning Language-مطالعات آموزش فراگیری زبان انگلیسی(ادبیات و علوم انسانی سابق)-دانشگاه تبریز,۱۳۹۱
منصور توکلی, لیلا بهرامی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
The Use of Metacognitive Strategies in Listening Comprehension by Iranian University Students Majoring in English: a Comparison between High and Low Proficient Listeners,,۱۳۹۱
زهرا راطبی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Structural Analysis of Lexical Bundles Across Two Types of English News Papers,,۱۳۹۰
مرضیه رفیعی آفارانی, منصور توکلی, زهرا امیریان ورنوسفادراني
The Effect of Portfolio Assessment on the Development of Metadiscourse Awareness in EFL Learners Writing in the Academic Context,,۱۳۹۰
منصور توکلی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
A Swalesian Genre Approach to the Investigation of the Introduction Sections of English, Persian, and EFL Applied Linguistic Research Articles,,۱۳۸۹
زهرا امیریان ورنوسفادرانی, منصور توکلی
Genre Analysis: An Investigation of the Discussion Sections of Applied Linguistics Research Articles,,۱۳۸۷
زهرا امیریان ورنوسفادرانی, زهره کسائیان, منصور توکلی
Reassessing the ESP Courses Offered to Engineering Students in Iran.,,۱۳۸۷
زهرا امیریان ورنوسفادرانی, منصور توکلی
A Contrastive Intercultural Analysis of the English and Persian Research Articles: The Case of the Discussion Sections,,۱۳۸۷
زهرا امیریان ورنوسفادرانی, منصور توکلی
ANALYSIS OF E-MAIL GENRE: A NEW PERSPECTIVE TO EAP WRITING,Iranian Journal of Applied Lingusities- زبان شناسی کاربردی-دانشگاه تربیت معلم,۱۳۸۱
زهرا امیریان ورنوسفادرانی, محمدحسن تحریریان
A Contrastive Intercultural Analysis of the English and Persian Research Articles (The Case of the Discussion Sections),,
زهرا امیریان ورنوسفادرانی, ?
Iranian EFL teachers’ practices and learner autonomy: Do gender, educational degree, and experience matter?,,
زهرا امیریان ورنوسفادرانی, ??, ?, ???
Politcal Terms by APLL: Issues of Terminology Implantation and Acceptability,,
اکبر حسابی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, جواد نظری
Genre Dynamism in Research Articles: Analysis of the Move Schemata of the Introduction and Discussion Sections of Applied Linguistics Hyperarticles,,
زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Pragmatic Instruction and Speaking Ability of EFL Learners in Virtual vs. Face-to-face Classroom Contexts: Expressive Declarative and Directive Speech Acts in Focus,,
حسین الخفاجی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, محمد امیریوسفي, عباس سلطان
A Requiem for the Short-Lived Democracy in Iran in the ۱۹۵۰s Jamalzadehs Rewriting of Ibsens An Enemy of the People,,
سعید کتابی, سمانه فرهادی, بهزاد قادری سهی, زهرا امیریان ورنوسفادراني
Making Sense of Core Qualities to Sustain Professional Development through Core Reflection Practice,,
زهرا امیریان ورنوسفادرانی, منصور توکلی, ?
The Effect of Using Interest-based Materials on EFL Learners Performance in Reading: Focusing on Gender Differences,,
زهرا امیریان ورنوسفادرانی
The Effect of Feedback Scope Through Digital Modality (Synchronous vs. Asynchronous) on Complexity, Accuracy and Fluency of Iranian EFL Learners' Written Productions,,
ریحانه شوقی, منصور توکلی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
جستجو:
|
Investigating foreign language needs of engineers:A new perspective ti esp courses in iran (a case study (۳۲۴۳),ISSUES IN TEACHING ENGLISH LANGUAGE & LITERATURE IN IRAN,۱۳۸۵/۱۱/۱۹ _ ۱۳۸۵/۱۱/۱۹,زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Analysis of move schemata (۹۰۲۳),,۱۳۸۷/۰۹/۲۳ _ ۱۳۸۷/۰۹/۲۳,زهرا امیریان ورنوسفادرانی
the place of attitude, values, and motivation in the definition of communicative competence (۱۲۶۸۶),,۱۳۸۲/۰۹/۲۲ _ ۱۳۸۲/۰۹/۲۲,زهرا امیریان ورنوسفادرانی
The effects of Addressees' gender and age on speakers' degrees of politeness: a case of Persian native speakers (),,۱۳۹۰/۰۹/۰۴ _ ۱۳۹۰/۰۹/۰۴,مریم بارحیمی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Defining the concept of translation competence: communicative and textual sub-competence in focus (۱۳۴۱۱),,۱۳۸۵/۰۹/۲۲ _ ۱۳۸۵/۰۹/۲۲,زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Study of Attitudes of Students of Linguistics about English in ESP Courses (۴۲۶۰),the first national conference in teaching English, literature and translation,۱۳۹۲/۰۵/۲۳ _ ۱۳۹۲/۰۵/۲۳,هادی زادهوش, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
The issue of genre dynamism and language teacher pedagogy (),,۱۳۹۲/۰۸/۱۰ _ ۱۳۹۲/۰۸/۱۰,زهرا امیریان ورنوسفادرانی
The place of genre in translation studies (۳۳۴۳),National interdisciplinary conference on current issues of English language teaching and learning,۱۳۹۳/۱۲/۱۴ _ ۱۳۹۳/۱۲/۱۴,زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Strategies in Cultural Dubbing of the Humorous Parts of a Drama Series: the Case of "Due South", Episode ۶۰ (۴۳۸۱),The second national applied research conference on English language studies,۱۳۹۳/۱۱/۰۹ _ ۱۳۹۳/۱۱/۰۹,زهرا شریعتی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, عباس اسلامی راسخ
Exploring EFL Readers’ Hypertext Reading Strategies (۲۴۰۱),first international congress of linguistics and foreign literature,۱۳۹۴/۱۱/۱۰ _ ۱۳۹۴/۱۱/۱۰,زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Dynamism of academic genres and langauge teacher pedagogy (۱۲۱۴),۳rd international conference on applied research in language studies,۱۳۹۴/۱۱/۰۸ _ ۱۳۹۴/۱۱/۰۸,زهرا امیریان ورنوسفادرانی
EAP Students’ Patterns of Vocabulary Learning Strategy Use: The Case of Medical Students (۱۲۱۹),۳rd International Conference on Applied Resrach in Language Studies,۱۳۹۴/۱۱/۰۸ _ ۱۳۹۴/۱۱/۰۸,مهسا امساکی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Developing Intercultural Communicative Competence in Iranian TEFL Classrooms (۴۲۴۰),The First International English-French Conference on Applied Linguistics and Literature,۱۳۹۵/۰۲/۲۳ _ ۱۳۹۵/۰۲/۲۳,زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Translating idioms in dubbing of animations from English into Persian: the case of Home, Frozen and Brave (۲۸۹۱),International Conference on Literature and Linguistics,۱۳۹۵/۰۴/۲۹ _ ۱۳۹۵/۰۴/۲۹,ایثار آیینه دار, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Iranian EFL Teachers’ Professional Self-concepts and Teaching Practices Regarding Intercultural Communicative Competence: the case of knowledge dimension (),,۱۳۹۵/۰۹/۰۵ _ ۱۳۹۵/۰۹/۰۵,زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Morphological analysis strategy in English Transparent and Semi-transparent multi-morphemic terms: a case study of iranian high school students (۳۹۶۹),The ۴th ELT conference:advances in ELT and applied linguistics,۱۳۹۶/۰۲/۲۰ _ ۱۳۹۶/۰۲/۲۰,مینا کریمی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Ethnocentrism and Intercultural Communicative Competence in Iranian EFL Students (the Case of Attitudes Dimension) (۳۹۹۴),the ۵th ELT conference: bridging theory and practice,۱۳۹۸/۰۲/۱۱ _ ۱۳۹۸/۰۲/۱۱,زهرا امیریان ورنوسفادرانی
Developing Intercultural Communication Skills through Integrated Social Language Tasks (۴۲۰۵),The First ICELS,۱۳۹۸/۰۹/۲۱ _ ۱۳۹۸/۰۹/۲۱,زهرا امیریان ورنوسفادرانی
A Comparative Socio-cognitive Analysis of Discourse Strategies Employed by Islamic Republic of Iran News Network and Fox News Channel Reporting Covid ۱۹'s Outbreak (),the ۱st International Online Conference, Language and the Pandemic,۱۴۰۰/۰۱/۰۲ _ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴,زهرا امیریان ورنوسفادرانی, فهیمه سیفی
|
جستجو:
|
Teachers' Immediacy, Self-disclosure, and Technology Policy as Predictors of Willingness to Communicate: A Structural Equational Modeling Analysis,اشپرینگر,۱۴۰۰,زهرا امیریان ورنوسفادرانی, محسن رضازاده, مریم رحیمی دشتي
The response of the University of Isfahan to COVID-۱۹: remote online language teaching,دانشگاه کمبریج,۱۴۰۰,عادل رفیعی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
English for Students of Tourism Management (۱(,دانشگاه پیام نور,۱۳۹۵,زهرا امیریان ورنوسفادرانی
English for Students of Genetics,دانشگاه اصفهان,۱۳۹۵,سارا هاشمی شهرکی, فاطمه عباسیان بروجنی, زهرا امیریان ورنوسفادرانی
نسخه ی سوم بازاریابی (از محصول به مشتری به روح انسانی){این کتاب به ترجمه خانم دکتر زهرا امیريان ومولفان کتاب اصلي فيليپ کاتلر ،هرمان کارتاجايا،ايوان ستياوان مي باشند),آموخته,۱۳۹۴,زهرا اميريان ورنوسفادراني
Intermediate College English,دانشگاه شیخ بهایی,۱۳۸۵,فرزانه خدابنده, زهرا امیریان ورنوسفادرانی, محمدحسن تحریريان
جستجو:
|
جستجو:
|
جستجو:
|
|
شماره درس نام درس زمان ارائه مکان ارائه تاریخ امتحان زمان امتحان
۱۱۵ نقد و بررسی آثار ترجمه شده ادبی ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ شنبه ۱۰:۰۰-۱۲:۰۰
۱۲۳ نظریه ها و روش های آموزش زبان ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ چهارشنبه ۱۰:۰۰-۱۲:۰۰
۱۶۳ تحلیل گفتمان ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ دوشنبه ۱۰:۰۰-۱۲:۰۰
۱۶۸ تجزیه و تحلیل کلام ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ چهارشنبه ۱۰:۰۰-۱۲:۰۰
۱۶۸ تجزیه و تحلیل کلام ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ چهارشنبه ۱۰:۰۰-۱۲:۰۰
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶
Powered by DorsaPortal
اندازه فونت
بزرگنمایی
عدم نمایش تصاویر
تضاد رنگ
سیاه و سفید
بازنشانی