۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

اهدای قطعه نگینی تهیه شده از سنگ مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) به موزه دانشگاه اصفهان

دکتر بنکدار قطعه نگینی تهیه شده از سنگ مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) را که از سوی آستان قدس به ایشان هدیه شده بود، به سرپرست دانشگاه اصفهان اهداء و دکتر هرسیج نیز ضمن تشکر از ایشان، این اثر ارزشمند را به موزه دانشگاه اهدا نمودند.


دکتر بنکدار قطعه نگینی تهیه شده از سنگ مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) را که از سوی آستان قدس به ایشان هدیه شده بود، به سرپرست دانشگاه اصفهان اهداء و دکتر هرسیج نیز ضمن تشکر از ایشان، این اثر ارزشمند را به موزه دانشگاه اهدا نمودند.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر هرسیچ رئیس دانشگاه اصفهان، دکتر شائمی معاون اداری مالی و آقای دکتر قائم فرد مشاور رئیس و مدیر امور حقوقی دانشگاه از موزه و مرکز اسناد دانشگاه بازدید نمودند.

دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان ضمن بازدید از بخش های مختلف موزه و مرکز اسناد دانشگاه و ملاحظۀ فعالیت های انجام شده، از اقدامات صورت گرفته تقدیر نمود.

وی در ادامه بر پیشبرد و به سرانجام رساندن امور مربوط به موزه و مرکز اسناد دانشگاه تأکید و تصریح نمود: وجود موزه و مرکز اسناد دانشگاه برای حفظ هویت و ماندگاری میراث دانشگاه، بسیار حائز اهمیت است.

دکتر سید مسعود سید بنکدار رئیس موزه و مرکز اسناد دانشگاه نیز گزارش مبسوطی از فعالیت های انجام گرفته در جهت تکمیل پروژه ساخت تالار موزه و نیز عملکرد فعالیت های موزه را ارائه و اظهار داشت: مرمت اسناد تاریخی، مرمت آثار چوبی و فلزی، برگزاری مراسم روز جهانی موزه ها، تهیه نسخه دیجیتال از اسناد تصویری و مکتوب، تبدیل منابع دیداری شنیداری قدیمی به فرمت دیجیتال، تهیه اساسنامه موزه و مرکز اسناد، انتقال چلچراغ ارزشمند به تالار موزه، ترغیب افراد به اهداء آثار ارزشمند به موزه و مرکز اسناد از جمله فعالیت های صورت گرفته در بخش موزه و مرکز اسناد می باشد.

 
 
 
 
 
تاریخ:
1400/10/18
تعداد بازدید:
5274
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal