۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

مراسم بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت در مسجد الغدیر دانشگاه اصفهان

سردار عظیم ابراهیم‌پور در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت در مسجد الغدیر دانشگاه اصفهان ضمن اشاره به تشییع‌جنازه حاج قاسم در پنج شهر و بر روی دوش 24 میلیون نفر از مردم اظهار داشت: رهبر انقلاب این مراسم را تجلی فطرت درونی ملت ایران عنوان کردند.

 

سردار عظیم ابراهیم‌پور در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت در مسجد الغدیر دانشگاه اصفهان ضمن اشاره به تشییع‌جنازه حاج قاسم در پنج شهر و بر روی دوش 24 میلیون نفر از مردم اظهار داشت: رهبر انقلاب این مراسم را تجلی فطرت درونی ملت ایران عنوان کردند.

به گزارش وب سایت خبری uinews وی مبارزه با باطل را به‌عنوان شأن موجودیت مسلمانان، یکی از حرف های جدی در مکتب حاج قاسم دانست و گفت: سردار سلیمانی تنها وارد جنگ سوریه نشد بلکه برنامه کلان 15 سال کارکرده نظام سلطه را که سرانش 13 نفر  از اعضای اصلی هستند و امثال ترامپ لایه پنجم و اوباما لایه چهارم یهود هستند را برهم زد.

همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی افزود: بر این اساس است که می‌گوییم حاج قاسم را شخص ترامپ ترور نکرد بلکه نظام سلطه و سران یهود به جمعبندی رسیدند که ژنرال حاج قاسم را به شهادت برسانند.

سردار ابراهیم پور افزود: حاج قاسم وقتی وارد میدان شد فاطمیون را از افغانستان، زینبیون را از پاکستان، علویون را از عراق، حیدریون را از سوریه،  حشدالشعبی را از عراق،  انصارالله را از یمن، حزب‌الله را از لبنان و تمام منطقه را در مقابل داعش بسیج و سازماندهی و او را از درون متلاشی کرد.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی، فقط فرمانده سرلشکر نبود او معادلات جهان را به نفع جبهه حق سازماندهی کرد و بر این اساس بسیاری از نخبگان جهان مسیحی، مسلمان، زرتشتی و  از همه ادیان جهانی در موضوعات مبارزه با داعش و یهود صهیونیست و حمایت از فلسطین و موضوعات مقاومت، با حاج قاسم همگام شدند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب حاج قاسم را یک مکتب و نه‌تنها یک شخص قهرمان عنوان کرد گفت: مکتب حاج قاسم، کادر ساز و نظام ساز جهانی است.

دکتر حسین هرسیج دسرپرست دانشگاه اصفهان نیز در این مراسم گفت: سردار سلیمانی مظهر اقتدار نظام بود  و باید نقش آن شهید در عرصه‌های نرم‌افزاری و کمک به دیپلماسی و سیاست خارجی کشور را نیز یادآور شد.

دکتر حسین هرسیج افزود: رشادت های آن شهید علاوه بر مقابله با  گروه تروریستی داعش ساخته آمریکا و اسراییل، توانست دلها و قلب های میلیون‌ها انسان در کشورهای منطقه وجهان را به خود جذب کند.

دکتر هرسیج با تاکید بر پیروی از مکتب شهید سلیمانی یادآور شد: باید نهاد نمایندگی ولایت‌فقیه و معاونت فرهنگی دانشگاه با برپایی برنامه‌های مستمر،  این تفکر و مکتب را در بین دانشجویان تبلیغ و ترویج کنند تا  ایشان به‌عنوان الگو بین جوانان ما پذیرفته شود و راهش ادامه یابد.

گفتنی است  این مراسم روز چهارشنبه 15 دی ماه سال جاری در مسجد الغدیر دانشگاه اصفهان برگزار و  در ابتدای این مراسم پیکر یک شهید گمنام بر روی دوش دانشجویان از محوطه باز دانشگاه تا مسجد الغدیر تشییع شد.

 
 
 
 
 
 
 

 

تاریخ:
1400/10/15
تعداد بازدید:
5162
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal