۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

برگزاری مراسم معارفه و تکریم معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان

دکتر حسین هرسیج در مراسم معارفه و تکریم معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان بر تغذیه فکری مبتنی بر ارزش های فرهنگی تاکید نمود.


دکتر حسین هرسیج در مراسم معارفه و تکریم معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان بر تغذیه فکری مبتنی بر ارزش های فرهنگی تاکید نمود.

 به گزارش وب سایت خبریuinews مراسم معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با حضور هیات رییسه دانشگاه و کارکنان این حوزه در محل تالار معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.

دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: پایه های نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی و نفوذ بر قلب ها و دل ها بنا شده است در حالی که قدرت های استبدادی مانند شوروی سابق و آمریکا، قدرت خود را بر اساس فریب افکار عمومی بنا نهاده اند.

دکتر هرسیج در ادامه تصریح نمود: همه افرادی که در حوزه معاونت فرهنگی کار می کنند باید قدرت نرم مبتنی بر ارشاد داشته باشند تا همواره بر قلب ها نفوذ کنند و قدرت نفوذ بر افکار عمومی داشته باشند.

وی تغذیه فکری و فرهنگی را لازمه فعالیت های حوزه معاونت فرهنگی دانست و بر قانع کردن افکار عمومی تاکید نمود .

دکتر هرسیج ضمن تاکید بر تعامل و ارتباطات تصریح نمود:در نتیجه ارتباطات است که اطلاعات به دست می آید و باید نیازهای فکری و فرهنگی شناسای و متناسب با آن برنامه ریزی کنیم. دکتر هرسیج تاکید نمود بسیجی باید از وضع موجود به وضع مطلوب برسد. برای رسیدن به ایدئال ها بایداز نخبگان فکری استفاده کنیم تا برای برنامه ریزی درست به مرحله مطلوب دست پیدا کنیم.

دکتر هرسیج ضمن تقدیر از زحمات دکتر شانظری به معارفه دکتر محمد ربانی پرداخت و تصریح نمود، امیداست با استفاده از تجارب مدیران قبلی در تداوم فعالیت های موثر دانشگاه کوشا باشیم.

دکتر شانظری نیز ضمن ارایه گزارش مبسوطی از فعالیت های حوزه معاونت فرهنگی اظهار داشت:خوشبختانه دکتر ربانی ذهن و دغدغه فرهنگی دارند و این مهم در عرصه مدیریتی بسیار مطلوب است.

دکتر شانظری همچنین ضمن تاکید بر نگاه بنیادی به مسئله فرهنگ اظهار داشت:بسیاری از آسیب های اجتماعی با مسایل فرهنگی گره خورده است و رسالت دانشگاه نگاه بنیادی به مسائل فرهنگی جامعه است.

 

حجت الاسلام مستاجران مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز ضمن تبریک ایام با سعادت هفته بسیج اظهار داشت: شخصیت آرام بخش حجت الاسلام شانظری بسیار قابل تحسین است و همواره از نقطه نظرات ایشان بهزه مند خواهیم شد.

حجت الاسلام مستاجران همچنین کارشناسان حوزه فرهنگی را بسیار توانمند و شایسته و دکتر ربانی را منشا خیر و برکت برای این معاونت دانست و افزود: ان شااله همان سیر تکاملی حوزه فرهنگی طی خواهد شد.

وی در ادامه دانشگاه اصفهان را در حوزه فرهنگی پیشرو قلمداد نمود و بر تقویت ظرفیت های خوب این حوزه تاکید نمود.

دکتر محمد ربانی معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر هرسیج اظهار داشت: امروزه دنیا با ابزارهای فرهنگی اداره می شود لذا نگاه ما در عرصه های فرهنگی در دانشگاه باید به سمت دانش روز و بهره مندی از پتانسیل خوب دانشجویان سوق داده شود. وی در ادامه از زحمات دکتر شانظری و تیم کارشناسی این حوزه تشکر و قدردانی و اظهار امیدواری نمود که در تداوم فعالیت های فرهنگی، همه دانشگاهیان مشارکت فعال داشته باشند .

 
 
 
 
تاریخ:
1400/09/02
تعداد بازدید:
6020
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal