۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

نشست تخصصی مشترک دانشگاه بلنکاریا اندونزی و دانشکده الهیات و معارف اهل البیت (ع) دانشگاه اصفهان

نشست تخصصی مشترک دانشگاه بلنکاریا اندونزی و دانشکده الهیات و معارف اهل البیت (ع) دانشگاه اصفهان روز یکشنبه 28 شهریور به صورت برخط برگزار شد.


 

نشست تخصصی مشترک دانشگاه بلنکاریا اندونزی و دانشکده الهیات و معارف اهل البیت (ع) دانشگاه اصفهان  روز یکشنبه 28 شهریور به صورت برخط برگزار شد.

 به گزارش وب سایت خبریuinews این نشست به دو زبان انگلیسی و عربی، با هماهنگی گروه علوم قران و حدیث دانشگاه اصفهان و با حضور رییس و معاونان و تنی چند از اعضای هیات علمی دانشگاه بلنکاریا کشور اندونزی و نیز دکتر بیدهندی رییس دانشکده الهیات، دکتر لطفی مدیر گروه علوم قران حدیث، دکتر علی بناییان و دکتر ستوده نیا مسئول بین المللی سازی دانشکده برگزار گردید.

شایان ذکر است در این نشست رییس دانشگاه بلنکاریا ضمن استقبال و تاکید بر همکاری متقابل با دانشگاه اصفهان، ایده های گوناگونی را مطرح و با موافقت طرف ایرانی،‌ در نهایت مقرر شد براساس محورهای مطروحه در این نشست در دیدارهای بعدی تفاهم نامه همکاری فی مابین دو دانشگاه تدوین گردد.

گفتنی است در این نشست بعد از معارفه اعضا و معرفی دانشگاه، راه های تعامل و همکاری میان دو دانشگاه در زمینه مطالعات اسلامی بررسی شد، همچنین در خصوص تبادل استاد و دانشجو بورسه و پسا دکتری، همکاری در زمینه مجلات علمی با رویکرد اسلامی و قرآنی. همکاری در زمینه برگزاری همایش، وبینارهای بین المللی، ورک شاپ، مسابقات و المپیاد نیز بحث و تبادل نظر شد.

تاریخ:
1400/07/03
تعداد بازدید:
5512
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal