۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

جشنواره علمی و فرهنگی اصفهان سنت پترزبورگ رویدادی درخشان در تداوم همکاری های دو شهر خواهرخوانده

سرکنسول روسیه در اصفهان که در جشنواره علمی و فرهنگی اصفهان- سن پترزبورگ به میزبانی دانشگاه اصفهان حضور داشت تصریح نمود: جشنواره علمی و فرهنگی اصفهان سنت پترزبورگ رویدادی درخشان در تداوم همکاری های دو شهر خواهرخوانده است.

سرکنسول روسیه در اصفهان که در جشنواره علمی و فرهنگی اصفهان- سن پترزبورگ به میزبانی دانشگاه اصفهان حضور داشت تصریح نمود:  جشنواره علمی و فرهنگی اصفهان سنت پترزبورگ رویدادی درخشان در تداوم همکاری های دو شهر خواهرخوانده است.

به گزارش وب سایت خبریuinews بوریس میستروف سرکنسول روسیه در اصفهان ضمن استقبال از همکاری های متقابل علمی دانشگاه های دو کشور، دانشگاه اصفهان را یکی از مراکز برتر آموزش عالی در ایران و جهان دانست که رتبه های بسیار خوبی در رتبه بندی های علمی جهانی، کسب نموده است. وی با اشاره به خواهر خواندگی شهرهای سن پترزبورگ و اصفهان بر نقشه راه همکاری های فی مابین این دو شهر بزرگ و تاریخی تاکید نمود.

سرکنسول روسیه در ادامه افزود: به شرکت کنندگان و برگزار کنندگان جشنواره روابط دوستانه پایتخت های فرهنگی دو کشور؛ اصفهان و سن پترزبورگ شادباش می گویم و از طرح هایی که به بهره وری هرچه بیشتر از ظرفیت های همکاری روسیه و ایران به نفع دو ملت کمک کند، همواره حمایت می کنیم.

بوریس میستروف بیان داشت: ......................
 
برای مطالعه این خبر بر روی لینک کلیک نمایید. 
تاریخ:
1400/04/01
تعداد بازدید:
5739
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal