۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی، اجتماعی و آموزشی فرماندهی انتطامی استان اصفهان با دانشگاه اصفهان

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه اصفهان به نمایندگی دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه و نیروی انتظامی استان اصفهان به نمایندگی سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتطامی استان اصفهان ، امضا و بر همکاری های دوجانبه تاکید شد.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه اصفهان به نمایندگی  دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه و نیروی انتظامی استان اصفهان به نمایندگی سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتطامی استان اصفهان ، امضا و بر همکاری های دوجانبه تاکید شد.

 به گزارش وب سایت خبریuinews در نشست تخصصی آسیب های اجتماعی و جرایم اخلاقی استان اصفهان که به همت حوزه معاونت فرهنگی در سالن اجتماعات پژوهشی برگزار شد تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی، اجتماعی و آموزشی فرماندهی انتطامی استان اصفهان با دانشگاه اصفهان منعقد و امضا شد.

 شایان ذکر است، در راستای گسترش و تعمیق مرزهای دانش، تعالی و توسعه همه جانبه کشور و پاسخگویی به مهمترین ضرورت های جامعه اسلامی انقلابی که همان برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه است، لازم است همواره نیروی انتطامی، دانشگاه و سازمان های علمی به عنوان کانون کسب خودکفایی و مبدا تحولات، ارتباطی بس نزدیک و متقابل وجود داشته باشد تا از این طریق بتوان با استفاده از مشارکت دانشمندان، محققان دانشگاهی و مراکز علمی و صنعتی موجبات ارتقای توان علمی و تحقیقاتی سازمان های نظامی و علمی را فراهم آورد. لذا با توجه به هدف فوق  این تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه اصفهان به نمایندگی  دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه و نیروی انتظامی استان اصفهان به نمایندگی سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتطامی استان اصفهان منعقد و امضا شد.

بنا به گزارش مذکور.........................
 
برای مطالعه این خبر بر روی لینک کلیک نمایید. 
تاریخ:
1399/10/24
تعداد بازدید:
7761
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal