۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

پیام تسلیت رییس دانشگاه اصفهان در سالگرد شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی

دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان به مناسبت پاسداشت درگذشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای همراه ، پیام تسلیت صادر نمودند.


دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان به مناسبت پاسداشت درگذشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای همراه ، پیام تسلیت صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

سالگرد شهادت مجاهد و سردار رشید اسلام "سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، امت اسلام، ملت بصیر و شهید پرور ایران اسلامی، نیروهای مسلح و بخصوص دلیمردان جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهدا و دانشگاهیان بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

حاج قاسم سلیمانی اسطوره مجاهدت و مبارزه علیه تروریسم جهانی و نماد بارزی از عزت،غیرت،اخلاص،دفاع از مظلومین جهان و استکبار ستیزی بود که بدون تردید، فرزندان عزیز امت اسلامی و شاگردان بیشمار آن سردار اخلاق و ایمان راه پر فضیلتی که برآسمان مقاومت و دفاع از مظلومان جهان ترسیم کرده بود، با شایستگی و جدیت بیشتر ادامه خواهند داد. یقین دارد پرچمی که سردار دل ها و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند.

اینجانب به نمایندگی از سوی دانشگاهیان دانشگاه اصفهان ضمن پاسداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای همراه، پیروی ازمکتب آن شهید بزرگوارواستمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون‌تر، از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

دکتر هوشنگ طالبی

رییس دانشگاه اصفهان

تاریخ:
1399/10/11
تعداد بازدید:
7344
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal