۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

اعتبارسنجی و تایید کد شناسه (PIC Number) دانشگاه اصفهان توسط کمیسیون اروپا

کد شناسه دانشگاه اصفهان (Participant Identification Code: PIC) توسط کمیسیون اروپا پس از تایید توسط آن کمیسیون به رسمیت شناخته شد.

کد شناسه دانشگاه اصفهان (Participant Identification Code: PIC) توسط کمیسیون اروپا پس از تایید توسط آن کمیسیون به رسمیت شناخته شد.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر طیبی مشاور رئیس دانشگاه و مدیر دفتر همکاری­ های علمی بین­ المللی دانشگاه اصفهان در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی اعلام نمود: کد شناسه دانشگاه اصفهان (Participant Identification Code: PIC) توسط کمیسیون اروپا پس از تایید توسط آن کمیسیون به رسمیت شناخته شد.

وی اعلام نمود، پس از هفته‌ها تلاش و پیگیری‌های مستمر در ثبت اطلاعات و مستندات مورد نیاز در پرتابل کمیسیون اروپا، این کمیسیون کد شناسه دانشگاه اصفهان را به تایید و به ثبت رساند.

دکتر طیبی اظهار داشت از این پس دانشگاه اصفهان از طریق اعتبارسنجی و کد رسمی شده در کمیسیون اروپا شناسنامه‌دار شده و زمینه برای همکاری‌های علمی، اجرای برنامه‌های مشترک و جذب پروژه‌های پژوهشی در چهارچوب ضوابط و حمایت اتحادیه اروپا به صورت مؤثرتری فراهم می‌شود.

وی با توجه به اهمیت این کد خاطر نشان ساخت اعضای هیات علمی و دانشجویان و حتی کادر اداری که علاقمند به مشارکت در برنامه ­های اتحادیه اروپا از جمله .........
 
برای مطالعه کامل این خبر بر روی لینک کلیک نمایید. 
تاریخ:
1399/08/06
تعداد بازدید:
8374
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal