۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

وبینار بین‌المللی تعالی تدریس (Teaching Excellence) با همکاری دانشگاه اصفهان و با همکاری انستیتوی آموزشی اکو

وبینار بین‌المللی با عنوان تعالی تدریس (Teaching Excellence) با همکاری دانشگاه اصفهان و انستیتوی آموزشی اکو و با حضور جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان و دانشگاه های ترکیه، برگزار شد.

وبینار بین‌المللی با عنوان تعالی تدریس (Teaching Excellence)  با همکاری دانشگاه اصفهان و انستیتوی آموزشی اکو  و با حضور جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان و دانشگاه ­های ترکیه، برگزار شد. در این همایش دفتر همکاری­ های علمی بین­ المللی و مرکز توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای تدریس دانشگاه (TDC)  همکاری داشتند. 

به گزارش وب سایت خبریuinews در این برنامه ایتدا پرفسور عاکف کرچیچ رییس موسسه آموزشی اکو و دکتر سید کمیل طیبی مشاور رئیس در امور بین­ الملل و مدیر دفتر همکاری­ های علمی بین­ المللی دانشگاه اصفهان ضمن تشکر از دانشگاه اصفهان به تشریح اهداف این وبینار در چارچوب همکاری طرفین پرداختند. سپس برفسور آکتکین اندیشمند برجسته در زمینه آموزش عالی و رییس دانشگاه بکتاش ولی ترکیه به ایراد سخن پرداخت. وی با اشاره به تاریخچه ایجاد استانداردها اظهار داشت که سابقه­ ی این فعالیت به دهه 1970 میلادی و کشورهایی چون آمریکا و انگلیس بر می گردد و در دهه 2000 میلادی به سراسر جهان انتقال یافته است. در ترکیه سازمان های گوناگون جهت تعیین استانداردها و صلاحیت‌های عمومی تدریس مورد مشورت قرار گرفتند و در این مسیر منابع بین‌المللی مرتبط با سیاست گذاری در امر تدریس و آموزش را مورد توجه قرار دادند.

 دکتر آکتکین در ادامه .....................................
 
برای مطالعه کامل این خبر بر روی لینک کلیک نمایید.  
تاریخ:
1399/05/21
تعداد بازدید:
9504
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal