۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

برگزاری نشست هم اندیشی هیات رییسه دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده آمار و ریاضی و گروه زمین شناسی

نشست هم اندیشی هیات رییسه دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده ریاضی و آمار و گروه زمین شناسی به منظور تقویت و استمرار ارتباط دو سویه بین اعضای هیات علمی با مسئولین دانشگاه و بهره مندی از دیدگاه ها و نقطه نظرات متقابل آن ها، شنبه 11 مرداد ماه سال جاری، از ساعت 17 تا 19:15 به صورت ویدئو کنفرانس(مجازی) برگزار شد.

 نشست هم اندیشی هیات رییسه دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده ریاضی و آمار و گروه زمین شناسی به منظور تقویت و استمرار ارتباط دو سویه بین اعضای هیات علمی با مسئولین دانشگاه و بهره مندی از دیدگاه ها و نقطه نظرات متقابل آن ها، شنبه 11 مرداد ماه سال جاری، از ساعت 17 تا 19:15 به صورت ویدئو کنفرانس(مجازی) برگزار شد.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند اعضای هیات علمی در کیفیت برگزاری کلاس های مجازی از حضور در جمع اساتید دانشکده ریاضی و آمار و گروه زمین شناسی ابراز خرسندی و بر تعامل و بهره مندی از دیدگاه ها و نظرات سازنده اعضای هیات علمی تاکید نمود.

رییس دانشگاه در ادامه ضمن اشاره به دروس سرویسی و پایه بر تقویت این دروس به خصوص برای رشته های مهندسی تاکید نمود و خواستار بازنگری دروس در رشته های علوم پایه به منظور افزایش انگیزه برای پذیرش دانشجویان با سطح علمی بالاتر شد.

دکتر طالبی، حرکت به سمت افزایش کیفیت بروندادهای پژوهشی را بسیار مهم دانست و یکی از راه های تقویت کیفیت کارهای پژوهشی را ایجاد هسته های تحقیقاتی یا تیم ورکینگ قلمداد نمود.

دکتر طالبی همچنین با تاکید بر تقویت زیر ساخت های آموزش الکترونیک اظهار داشت: آموزش های الکترونیک برای رشته های ریاضی و آمار بسیار مشکل است و  برای بهبود پوشش دهی این رشته ها، باید قدرت زیرساخت های آموزش الکترونیک را افزایش دهیم.

 دکتر طالبی در ادامه استخدام نیروهای کارمندی  بر مبنای شایسته گزینی و به گزینی را مهم و ضروری دانست  و خواستار افزایش نیروهای کارآمد و متخصص در بخش های اداری دانشگاه شد و اظهار امیدواری نمود که با همت معاونت اداری و مالی مشکلات کمبود و سامان دهی نیروهای اداری به نحو مطلوب انجام پذیرد.

رییس دانشگاه همچنین از پیشنهاد ساخت و راه اندازی کلاس هایی با ظرفیت بیش از 100 نفر استقبال نمود و افزود:  ..........................................................
 
برای مطالعه کامل این خبر بر روی لینک کلیک نمایید.  
تاریخ:
1399/05/12
تعداد بازدید:
9788
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal